Levering og Returnering

Bestilling og ordrebekræftelse

Når du har afgivet din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Ved modtagelse af ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den stemmer overens med din bestilling. Kontakt Denasia på tlf. (+ 45) 75 21 10 93 eller salg@denasia.dk med det samme, hvis du opdager fejl.

Vi leverer til følgende lande:

  • Danmark (inklusiv Grønland og Færøerne)

 

Betaling

Alle priser er dagspriser inkl. moms og andre afgifter. Priserne på siden opdateres løbende. 

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort og Mastercard. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vort lager. Der opkræves ikke gebyr ved brug af betalingskort. 

Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer, manglende levering og udsolgte varer.

Udsolgte varer

Hvis du er interesseret i en vare, som ser ud til at være udsolgt, er du velkommen til at kontakte os på salg@denasia.dk eller tlf. (+ 45) 75 21 10 93 og vi vil hjælpe dig. 

 

Levering

Vi tilstræber en leveringstid på 1-4 hverdage. I tilfælde af helligdage og under udsalg kan der dog gå lidt flere dage. Hvis du afgiver din bestilling inden kl. 11 på hverdage, bestræber vi os på, at sende den til dig samme dag, hvorved du allerede vil have varerne dagen efter.

Fragt

Hos Denasia leverer vi din bestilling gratis hvis du køber for min. DKK 500,- og anvender GLS til levering. Du kan enten få pakken leveret til en GLS Pakkeshop eller en erhvervsadresse.

Når din pakke leveres af GLS sendes den til et afhentningssted nær din bopæl. Du vælger frit blandt mere end 900 steder i Danmark, hvor du ønsker at afhente din pakke. Dvs. pakken bliver ikke forsøgt leveret hjemme hos dig. Du kan typisk hente pakken alle ugens 7 dage - og i nogle GLS Pakkeshops helt til kl. 24.00. Du kan afhente din pakke i op til 5 dage efter ankomst til pakkeshoppen. Bliver pakken ikke afhentet, vil den blive returneret til Denasia. Uafhentede pakker vil blive trukket et forsendelsesgebyr på DKK 39,-

Sådan gør du:

Inden du afslutter din bestilling på www.no1byox.dk, vælger du hvilken GLS Pakkeshop, du ønsker at afhente pakken i. Husk at tjekke, at de indtastede oplysninger er helt korrekte, inden du afslutter bestillingen. 

GLS sender dig en e-mail, når pakken er afsendt fra deres central og er på vej mod din pakkeshop. I e-mailen står der, hvornår du kan afhente pakken. Har du indtastet dit mobilnummer ved bestilling, vil du også modtage en sms. Pakken afhentes medbringende den tilsendte sms eller det pakkenummer, som du har fået oplyst - samt gyldig billedlegitimation.

Du kan også få leveret din pakke til en erhvervsadresse.

Returnering

Du har altid 14 dages fuld returret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du skal blot udfylde den medsendte returformular og lægge den i pakken sammen med varerne. Vi beder dig returnere varen ubrugt, i original indpakning og med hængemærke. Varer uden hængemærke tages ikke retur.

Hos Denasia gør vi det nemt for dig, at returnere en vare. Posen som du modtager dine varer i, er lavet, så du nemt kan anvende den, hvis du ønsker at sende en vare retur. Du behøver dermed ikke at investere i dyr returemballage, hvilket gavner både dig og miljøet.

Når vi har modtaget din returvare og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre dit tilgodehavende til din konto. For at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort, tilbagebetaler vi kun til det kreditkort, som blev benyttet ved købet.

Du skal selv betale fragten for varer, der returneres. Vi anbefaler, at du benytter den medsendte forudbetalte retur fragtlabel til GLS pakkeshop, når du returnerer en pakke (gælder kun i Danmark). På den måde koster det dig kun DKK 39,- som vi modregner, når vi refunderer beløbet for dine returvarer. Dog er det gratis ved godkendte reklamationer. Returpakken afleveres hos den nærmeste GLS pakkeshop. Husk altid, at få en kvittering i pakkeshoppen for evt. erstatning ved bortkomst af returforsendelsen.

Fortrydelse kan også ske ved at undlade at afhente pakken. Returfragten på DKK 39,- vil også her blive modregnet, når vi refunderer beløbet for dine returvarer. Vi accepterer ikke returneringer sendt pr. efterkrav.

Returneringsadresse

No 1 by Ox
Holstebrovej 1
7490 Aulum
Danmark

 

 

Reklamationer

Hvis du mod forventning skulle have modtaget en forkert vare eller en vare med fejl, returneres varen som beskrevet ovenfor. Husk at vedlægge en kopi af kvittering for dit køb. Der fremsendes en ny vare fragtfrit såfremt det vurderes, at din reklamation er berettiget. Hvis varen er udsolgt, refunderer vi varens købspris til dig. Ved spørgsmål, er du velkommen til, at sende en mail til salg@denasia.dkeller ringe på tlf. (+45) 75 21 10 93.

 

Alle varer er omfattet af Købeloven, herunder 2 års reklamationsret. Reklamationsretten gælder ved fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår grundet forkert brug, almindeligt slid eller manglende vedligeholdelse.